HOCKEYKVÄLL

Nu tror jag att jag får berätta den positiva nyheten jag fick förr idag.. Macke har tagit körkortet! Haha jag blev som förvånad när han ringde, för jag hade ingen aning om att han skulle göra det idag! Både teorin och uppkörningen, satan så bra :) Grattis!

Själv så sitter jag här nöjd över att jag har haft körkortet ganska länge nu, och jag har lyckats att behålla det också! :) Skulle jag förlora det så vet ja inte vad ja skulle göra, orkar inte gå igenom den där fasen igen, att ta körkortet var bland det tråkigaste och drygaste jag har gjort! Så det är skönt att ha gjort bort det :)

Kom nyss hem och nu sitter jag och ser Top Model, haha går bara en massa repriser nu, som jag redan har sett, men det duger ändå :)

Och ikväll blir det att se hockey, var längesen nu, eftersom att jag alltid har träning dagarna det är hockey, så tur dom kan lägga en match en tisdag för en gångs skull :)


 Jag är också en Top model --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0