YOU GO MÅNS MÖLLER

Jag har suttit och sett "Idol" och "Fredag hela veckan" nu ikväll :)
Måste säga att Robin B bara blir bättre och bättre, ikväll var han grymt bra! Sen vet jag att min mamma sitter hemma och ringer och röstar som ett tok på Kevin, haha.. Han är ju bra, men det känns som om att han redan kan allt och har varit bra ända från början, så jag gillar Robin för att han har utvecklats, i början ville ja ha ut han för kan sjöng så jävla falsk och han var stel som en pinne på scenen, men nu är han riktigt grym!

Haha, sen såg ja ju "Fredag hela veckan", Soran Ismael och Måns Möller var gäster, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket, sen är det typ första gången det är med några som verkligen är riktigt roliga, så det gillade jag, Måns är verkligen klockren! :)

Om vi går tillbaka till Idol så har ja ingen aning om vem som kommer att åka ut, kanske Alice? Hahha, ja tvekar på att Johan kommer att åka, nån som såg hur den där bruden i publiken reagerade när han gick fram och började sjunga för henne? hahha, nått av det sjukaste jag har sett! Hon fick ju nån jävla attack, hon satt bara och skrek och gapade, heeelt galen! Han är väl inte så bra? Jag hoppas att Alice åker, jag har som aldrig tyckt hon har varit riktigt bra, aja, snart så får ja veta :)


Nu ska ja tillbaka till soffan ;)


 Skön lirare den där Måns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0