DESIGN

Nu har jag lyckats göra några förbannade frågor iallfall. Känns skönt att lite är gjort, men efter ett tag så fastande jag. Så det blev att sätta mig och klippa och klistra. Försöka få ihop en header åt Emelie alltså. Det gick och jag blev nöjd. Får se vad hon säger, hon kanske blir arg och sparkar mig i magen eller nått. Who knows. Haha, nej men såhär blev den Emelies Blogg.



Nu väntar en goood kycklingsallad, sedan får vi se vad som händer! Har inte bestämt om jag ska på träningen eller inte. Känns som om att far jag dit kommer jag att bli riktigt sjuk, men på ett sätt vill jag ta risken för jag kanske inte blir det. Hm, får fundera över en bit mat senare.

Nu ska jag försöka lite till med samhällsarbetet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är mer än nöjd baby :*

2009-04-20 @ 18:20:49
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0