GODNATT, SOV GOTT

Är det dags att sova kanske? Jag vet inte, jag känner mig inte trött, Men det känns som om att alla sover och jag ligger här helt ensam vaken. Nog för att jag att det inte är så, men det känns så!

Ska kika om det är något värt att se på tv, nått man kan somna till. Jag är nämligen den typen som oftast somnar med tv:n på, jag kan somna utan, men det är lättare. Det känns lättare eftersom att det har blivit en vana. Någon annan som har denna dåliga vana?

Sen har jag ett problem till, min säng är för mjuk! Jag älskar hårda sängar. Älskade sängarna i Afrika, dom var hårda, men kuddarna var däremot inte alls sköna. Dom var för hårda. Det ska vara mjuka kuddar och en hård säng. Så jag vill ha en ny säng, inte för att jag kan köpa en men, man kan ju drömma!

Haha, jaa, nu börjar visst Its always sunny in Philadelpiha. Ni har sett det va? Grym serie, rätt sjuk men riktigt rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0