IKVÄLL

Gash! Vad händer ikväll?

Vi har nu suttit och funderat på saker man kan göra i Skellefteå som inte kostar så mycket pengar. Min älskling känner sig snål just nu. Jag är sugen på att festa. Eller inte festa, bara dricka lite och umgås med nått roligt folk sen kanske dra vidare någonstans. Det skulle va mysigt att stanna hemma och bara se en film eller nått, men jag hittar hellre på nått.  Kanske bio? Men det gick inga bra. Tyvärr! Haha, nämen det fixar sig säkert. Brukar göra det.

Annars så har tatueringen blivit inställd, typiskt! Satan så sur jag blev, jag som var så sugen. Hon som skulle göra den hade fått magsjuka. Så vi får se när den blir gjord, snart hoppas jag.

Nu ska jag ner och äta wook. Är det nån/några som vill hitta på nått ikväll så hör av er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0