LÖRDAG

Godmorgon!

Vaknade av att pappa sa att de skulle in till stan och undrade om jag och Marcus skulle med. Vi hade tänkt ta 5 bussen ikväll men om vi får åka bil är det ju ännu bättre. Slipper betala bussen.

Men eftersom att vi snart ska fara har jag lite brottom. Ska hinna iväg och gymma före. Men det hinner jag, ska bara äta en drar jag iväg.

Har just skrivit ut min tatuering som jag ska göra imorgon. Ska packa ner den direkt så att jag inte glömmer den. Satan så taggad jag är! Jag hoppas verkligen att den blir riktigt bra. Men det vet jag att den kommer att bli.

Idag blir det gym, in till stan, till Macus sen ikväll får vi se vad som händer. Jag var som sagt sugen på att gå ut men jag vet inte om jag får med mig någon/några. Så vi får se. Men nu måste jag skynda mig! Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0