ONSDAG

Har inte riktigt haft suget av att skriva idag. Vaknade vid 11. For ut och sprang en sväng. Solen var framme men det var ändå kallt, synd att det inte blir lite varmare då skulle det nästan kännas som sommar! Sen har vi fikat lite, varit en sväng på stan och bara tagit det lungt. Även hunnit se en film, minns inte vad det hette, nån kärleksfilm, hah. Men den var bra faktiskt.

Nu har jag just kommit hem från träningen. Sitter hos Marcus. Ska träna lite till, sen blir det att hjälpa hans syster att baka chokladmuffins. Senare ikväll blir det nog att se den andra filmen vi hyrde, eftersom att Macke är halvsjuk så jag tror inte han orkar göra så mycket mer.

Ha en bra kväll! Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej alla bloggare!

Nu har jag en frågetävligen i min blogg. Fråga på precis vad ni vill.

ha det så bra!



kramar/ hannalinnerstams.blogg.se

2009-04-15 @ 22:42:09
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0