RENAR PÅ VÄGEN

Hemma från träningen. Det gick ändå rätt bra, men jag känner mig lite ringrostig må jag då säga. Men annat vore ju konstigt. Höll på att köra på en renjävel på vägen hem. En bil körde en bit framför mig så mitt helljus var inte på. Jag såg att han saktade ner lite men inte så att jag förstod att det var en ren. Jag såg sedan något som glimtade till, så just när bilen framför mig hade kört in i en kurva så slog jag på helljuset, och som sagt, där stod en ren. Jag hann som tur var bromsa i tid, men fan vad jag hatar renarna. På vägen dit såg vi ett antal också på vägen, men dom var lite lättare och se eftersom att det var ljust, hah.

Jag vill ta ut mina flätor nu har jag bestämt. Jag har haft dem rätt länge och jag tror det börjar slita på håret, sen så är det inge skönt att sova i dem heller. Så imorrn åker dom förmodligen ut, om jag får någon som hjälper mig. Måste köpa hårfärg också, jag anar att mitt hår är rätt så blekt just nu. Måste nog klippa mig lite, topparna iallafall. Men det var de dags att göra ändå så det spelar ingen roll.

Imorrn är det skola som gäller, måleri hela dagen. Sen hem, fara och simma troligen och sedan ta ut mina flätor. Kul att ha hela dagen förutbestämt, spännande! Nu ska jag lägga mig och se lite Scrubs sen kanske läsa ut min bok som jag hade med mig till Ghana som det inte blev så mycket läst i. "Om jag kunde drömma". Jag måste se Twilight också, enligt min syster iallfall. Men många säger den är bra så jag får ta och göra det.



Hoppas ni sover gott inatt, för det ska jag göra. Saknar min älskling brevid mig i sängen bara, kom till mig! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0