SÖNDAG

Det blev en trevlig kväll igår. Kanske inte Olles var så lyckat i slutet, var inte så många man kände där riktigt, men det funkade. Vaknade vid 12 i morse. Låg i sängen till 1, var så skönt! Kom upp till köket och det ser ut som en svinstia för att min mamma håller på att laga massa mat osv till fjällen. Jag tog mig friheten att städa bort lite, eller lite, jag diskade och plockade bort allt! Grymt så duktig jag kände mig. Sen provade jag mig på en smothie med kiwi, för jag trodde inte vi hade några bär eller liknande. Men som sagt så var jag inte helt säker på om jag var allergisk mot kiwi eller inte. Det var nämligen så att senast jag åt det så svällde min tunga upp och halsen. Men det var när jag var lite mindre. Så jag tänkte jag skulle testa ändå. Men icke, första klunken och tungan började agera konstigt. Sved som satan och det började klia i halsen, så det blev bara att hälla ut allt. Men sen kom mamma hem och sa att vi hade blåbär, då blev jag glad igen, hah !

Har även börjat packa lite men jag tycker det är så svårt, sen hittar jag inte allt jag ska ha så jag gav upp ett tag. Tror jag ska gå ner och fixa mina blider till projektarbetet som ska redovisas imorgon. Har mycket att göra idag känner jag. Så det är bara att sätta igång! Senare idag blir det nog en sväng runt sundet med min syster, sen mys ikväll med Marcus.

Imorrn har jag skola från halv 9 till 7, fyfan. Men det är bara Kaplanmässan eller var det heter, vi ska visa upp våra projektarbeten. Så vill ni komma och kika gör det, kanske jag bjuder på godis, om jag har råd!

Skriver senare ikväll, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0