LOVET GÅR MOT SITT SLUT

Satan så seg jag känner mig idag. Har inte orkat göra någonting! Vaknade vid halv 12, låg i sängen till 1 och bara såg på tv för jag kände mig för seg för att gå upp. Sen måste jag säga att natten har varit rätt konstig. Jag har drömt helt sjuka saker, bland annat att jag åkte i ett flygplan som flög under snön och drog ett tåg efter sig! Haha, fattade ingenting. Sen så när jag vaknade låg jag skavfötters med Marcus? Jag hade alltså vänt mig och lagt mig vid hans fötter nån gång under natten. Det känns lite konstigt för jag brukar varken drömma så mycket eller röra mig så mycket, haha men kul var det när jag vaknade upp iallfall.

Sen när vi väl tog oss upp ur sängen så blev det frukost/lunch. Efter det kan jag säga att jag har suttit i soffan framför tv:n tills nu efter middagen. Värt! Känner mig lat, lat, lat! Men jag måste säga att det var mycket bra på tv iallfall. Jag tror att jag ska sätta mig på motionscykeln ett tag och få igång kroppen så jag blir lite piggare, sen en dusch och fräscha till mig. Ikväll får vi se vad som händer, men just ja.. skolan börjar imorrn. Gash, kändes jobbigt, men snart så drar vi till fjällen!




Fanns tyvärr ingen annan bild på Marcus dator. Så det fick bli den. Målade påskägg på skolan för ett tag sen, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0