DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN

Tyvärr så har jag inte hunnit med min garderob i helgen, jag tar det nästa helg! Jag har haft fullt upp. I fredags så skjutsade vi in Marcus föräldrar på matfesten. Vi hade också tänkt äta där men det regnade och var så mycket folk så jag, Marcus och Robin drog på Max istället. Lyxigt värre! Sedan åkte vi till Stackis igen för att byta bil. Robin skulle ha skjuts till någon fest vid Kaplanskolan så vi åkte och lämnade han sen for vi iväg till Burträsk. Var hemma vid ca halv 10. I lördags så var vi ensamma hemma eftersom mina föräldrar hade farit in till stan. Så på morgonen for jag ut och tränade. Sen klippte jag min syster lite, lagade middag, duschade och fixade mig. Vi såg lite film och åt godis på kvällen innan vi åkte in till stan vid halv 10. Skulle in och hämta mina föräldrar och Per-Ola och Lenita på matfesten. Vi var där vid 10 och kom hem ca 2. Haha, riktigt kul var det faktiskt, har inte skrattat så mycket på länge. I söndags så var jag bara helt slut. Vi sov länge och sen när vi fick oss upp så låg vi i soffan nästan hela dagen. Eller vid två tiden så kom Lisa förbi och jag klippte henne. Det blev riktigt bra! Jätte nöjd blev jag, hoppas hon blev det också. Vi klippte upp det rejält och sen fick hon en snelugg. Igår kväll åkte vi till Marcus igen och nu sitter jag här. Marcus är på jobbet och jag ska snart iväg och kika till hundarna som jag sköter på dagarna för att ha nått att göra tills jag hittar ett nytt jobb. Men dom är hur söta som helst så det är bara roligt! Ska ta någon bild så får ni se!

Nu måste jag äta lite, hur hungrig som helst! Har nämligen varit ute och tränat nu på morgonen, så det blir en rejäl frukost/lunch. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0