STUGAN

Just kommit från Burviken där vi har legat och pressat nästan hela dagen. Har hunnit jobba lite också. Riktigt varmt har det varit idag och solen har verkligen tagit på! Min mage är rätt brun, men det gillas! Nu drar jag och Marcus iväg till min stuga för att bjudas på middag och bara mysa! Hoppas på lika bra väder imorgon också! Då blir det att bada en massa, har inte badat i stugan nått i år så det börjar bli dags.

Annars så mår jag hur bra som helst just nu! Allt känns bara perfekt, kanske för att jag vet exakt vad jag vill och jag är så glad att allt är som vanligt igen!



Det var någon som frågade vad resan gick på, den kostade 4949 :- med all inclusive. Så det är bra! Sen är vi 6 stycken som drar iväg.

Nu måste jag fara, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tsm igen? :)

2009-08-08 @ 22:51:35
Postat av: Mattesj

Tagga sönder turkiet nu vickan :D

2009-08-08 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0