SVAR PÅ KOMMENTAR

Nu har jag nyss vaknat, konstigt att även fast man sover så länge känner man sig trött? Fast jag tror jag måste vända tillbaka dygnet, då brukar jag vara mycket piggare! När jag sover vanliga tider alltså. Annars så ska jag gå ner och äta frukost snart, sen vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Eller vi ska försöka sälja resan iallfall. Vi har två stycken som vill köpa, vi får se vem som budar mest, haha.

Jag har även fått en kommentar som jag såklart har tänkt svara på!

stackare!,,men jag har en annan lite fråga som jag hoppas du vill svara på. Du verkar vara så duktigt på att träna å hålla dig i form ,hur mycket tränar du i veckan och vad äter du en vanlig dag typ?,,tack för en bra blogg

Jag kan för det första säga att jag älskar att träna! Inte bara för att hålla mig i form utan också för att jag mår mycket bättre av att träna. Känner jag mig trött och sliten så brukar jag fara ut och springa eller liknande och jag blir genast mycket piggare. Jag försöker att träna varje dag. Jag brukar varva med kondition och styrka. Antingen så går jag ut och går ca 40 min, springer eller åker inlines. Beror på vad jag är sugen på. Sen när jag kommer hem så brukar jag köra styrka. Jag använder mig av en pilatesboll som är riktigt bra om man vill träna magen kan jag lova! Eller så använder jag ett gummiband. Det blir som att träna med vikter, fast mycket smidigare. Jag har även en boxarsäck hemma som jag brukar köra lite på. Jag försöker äta nyttigt. Men det går i perioder. Ibland kan ja ha en vecka där jag äter jätte bra, och andra veckor kan jag vara helt tokig i godis osv. Så det är som periodvis. Just nu äter jag bara ca 2 mål om dagen, och jag vet att det inte alls är bra. Eftersom att jag sover så länge på morgonen så hinner man ju inte äta så mycket som det är rekomenderat att äta per dag. Men idag till frukost ska jag göra en smothie som är riktigt nyttigt! Sen får vi se vad det blir resten av dagen. Men en sak jag kan säga är att försök att börja dagen med något nyttigt! Då känner man sig pigg och glad och taggad på att fortsätta dagen så. Och försök få in frukt under dagen också, det är viktigt. Jag mår alltid så mycket bättre de veckorna jag har ätit bra mat istället för en massa skit. Piggare, gladare och då kan man frossa hela helgen utan dåligt samvete ;)

Hoppas du gillade svaret, det är bara att fråga mer om det är något ni vill veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0