TODAY

Jag känner att jag har gjort mycket idag! Efter jag hade varit hos farmor och klippt henne blev det så att jag följde med min pappa till Ånäset. Han skulle besikta bilen. Jag och syrran gick och kikade runt där lite, kanske inte fanns så mycket att titta på men. Jag hittade iallfall ett par skor som var så grymt snygga! Fast jag köpte dom inte, sparade pengarna istället. Sen köpte jag en present åt Emelie som fyllet år idag, grattis igen! Hittade även ansiktsmasker som fick följa med hem. När min pappa var klar så for vi och fikade, det var mysigt!

När jag kom hem for jag iväg till farmor igen för att färga hennes hår. Efter det så for jag hem och färgade mitt hår. Eller jag gjorde några ljusare slingor, sen klippte jag min lite. Så nu har jag en ny frisyr, inte lika mörkt och snelugg och lite mer uppklippt. Jag tycker det blev snyggt iallfall. Ni kan få en bild imorgon.Sen har jag varit förbi Emelie en sväng och sagt grattis.

Nu ska jag ut och åka inlines en sväng tror ja, hur roligt som helst! Innan det blir för mörkt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0