TISDAG

Det blev så att jag åkte in till stan idag men Matilda. Hon skulle in för att hitta något att ha till julafton så jag följde med. Riktigt roligt faktiskt och hon lyckades hitta en grymt snygg tröja med nitar på axlarna. Sen så lyckades jag hitta en svart tröja och en halsduk, leggings och ett par örhängen.

Innan vi åkte hem igen så körde vi förbi Bersbyn och köpte hem lite mat. Det blev Kebabtallrik så det har jag nyss ätit, och nu sitter jag här och ser på Du är vad du äter. Marcus slutar klockan 7 så jag tror att jag ska försöka hinna träna lite innan han kommer hem. Kanske gå ut och gå, men det är så mörkt och det är inte alls kul att gå själv då! Så vi får se. Senare ikväll blir det nog mys framför tv:n, det var visst någon julfilm ikväll, tror jag ska se den för att få lite julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0