DAGEN

Hej! Haft en bra dag?

Min dag har då varit slapp. Sovmorgon och en lektion! Sov ju hos Marcus så jag fick sova till ca halv 11. Hur skönt som helst! Somnade vid 11 igår, var så grymt trött! Så jag har fått en riktigt lång natt.

Till frukost blev det havregrynsgröt och två mackor. Jätte längesen jag åt gröt, men det är riktigt gott om man har bär till. Hallon t.ex.






På lektionen skulle vi diskutera några frågor om Sverige, vi var i grupper. 3 stycken i varje. Efter vi hade diskuterat så skulle vår lärare välja ut någon som skulle berätta om det, på engelska! Usch, inget för mig. Jag förstod ju knappt vad vi pratade om. Aja, men nu är det gjort, det värsta är att det är såhär vi ska hålla på i Ghana när vi går skolan. Prata om Sverige inför alla och då måste vi prata engelska så att de ska förstå. Ska bli spännande att se hur det går!

Ikväll blir det två träningar som vanligt, jag tror jag fara dit och testa hur foten känns, gör fortfarande ont men jag vet inte hur det känns att springa, man kan ju pröva iallafall. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0