FILMKVÄLL

Då var vi hemma igen då. Har som sagt varit hos Jocke och Emelie. Det blev att vi såg en gammal skräckfilm som inte var bra alls! Special effekterna sög och jag tror jag skrattade mer än vad jag blev rädd. Det värsta var ändå när man fick se in i skogen och samtidigt såg himlen. Då kunde man se en ruta dom var ljusare än allt annat. I den rutan var månen. Så månen var inklippt i himlen. Aja, vi såg klart den iallafall. Efter det så började vi se Svampbob filmen. Bara för att jag aldrig har sett den och Jocke älskar Svampbob! Jag hatar serien egentligen, eller inte hatar jag ser den bara aldrig. Men det lilla jag såg av filmen var faktiskt rolig. Så den måste jag se tror jag.

Vi var hemma vid halv 11 och då blev det en dusch. Shampo, inpackning och hela köret. Nu känner jag mig fräsch! har även hunnit fixa naglarna. Redo för morgondagen! Nu ska jag se lite Scrubs sen hade jag visst lovat min älskling en massage, och ja håller vad jag lovat. Godnatt och sov så gott!

Om ni vill se filmen vi såg så heter den Evil Dead.

Den kallas "The Book of the Dead ". I åratal har den legat gömd, skyddad för eftervärlden. Om någon läser upp besvärjelserna ur den frigörs en ondska aldrig tidigare skådad. Nu har fem ungdomar hittat boken. Någon har just öppnat första sidan... "Evil Dead" är en milstolpe i skräckhistorien som gav upphov till två uppföljare - och drösvis med plankningar. För 22-årige Sam Raimi innebar den steget in bland de stora, som regissör till storsuccéer som "Darkman" och "Spiderman". Ta farväl av dina nerver! (Den oklippta originalversionen)

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: så lite så : )

2009-02-09 @ 09:27:06
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0