JOBB JOBB

Nu är jag äntligen hemma hos Marcus! Har varit en tung dag må jag då säga. Men vi har hunnit rätt mycket faktist. Tapetserat ett rum, målat karmar och andra småsaker. Även hunnit städa i rummet som blev klart. Dagen har ändå gått ganska fort faktiskt. Brukar inte kännas så när man jobbar.

Marcus kom och hämtade mig när jag hade slutat och nu sitter jag här i hans rum. Han for iväg och skulle skjutsa hem några av Matildas kompisar eftersom att de hade med sig slalomskidor. Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, eller jo, jag måste plugga! Har ju som sagt prov imorgon. Vill även träna så jag kanske sätter mig på motionscykeln ett tag efter middagen. Annars så blir det bara att ta det lugnt och mysa med min älskling.

Jag har haft en konstig natt måste jag bara säga, ni vet, det känns som om man är vaken fast man drömmer typ. Men jag vet inte om det som jag kanske har drömt om hände på riktigt inatt eller inte, hel konstigt. Måste kolla upp det där sen.

Imorgon så har jag sovmorgon. Tur som jag har så ska min pappa in till stan så han skulle bjuda mig på lunch! Hoppas att det blit Dallas, är himla sugen på en kebabtallrik. Efter lunch har jag en lektion sen blir det att förhoppningsvis hinna till ett företag och prata om Ghana. På kvällen har jag träningar som alltid på torsdagar.



Nu ska jag kika runt på lite bloggar innan Marcus kommer hem, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0