KVÄLLEN

Har hunnit mycket ikväll faktiskt! Först blev det middag, fisk! Stekt firre och potatis med dillsås, gott! Efter det så vilade jag maten lite. Sen fick det bli ca 30 min på motionscykeln och tränade magen ett tag också. Använde en pilatesboll och satt på och gjorde olika situps och statiska övningar. Efter jag var klar så brände det i revbenen! Jag vet att jag kommer att ha en grym träningsvärk i magen imorgon. Det värsta är att mina revben bli så ömma! Inte bara musklerna, konstigt. Efter det så gick jag upp och satt mig och pluggade lite. Marcus hjälpte mig med sånt jag inte kunde. Han är bra att disskutera med, eftersom att han är så grymt allmänbildad. Kändes som jag lärde mig ganska mycket faktist. Efter pluggandet blev det dusch och nu sitter jag här. Marcus sitter och ser Myth Busters. Hoppas han kan gå och duscha snart så vi kan lägga oss och se lite serier! Jag har som blivit besatt av Two and a half men, Scrubs och How I met your mother. Jag blev lite sugen att se famlily guy också.

Haha, jag har alltid haft en favorit scen i Scrubs, när JD står i hissen och sjunger Kung fo fighting! Jag kan verkligen inte sluta skratta när jag ser det! Men nu har jag hittat ännu en till favoritscen. Turk bli ägd av Molly och Elliot som förklara rapp för honom, se och njut!


 




Nu blir det natt tror jag, eller mitt sista inlägg för idag! Ska plugga sen se lite av nån serie. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0