LAST NIGHT + ALLA HJÄRTANS DAG

Hann inte skriva mycket mer igår tyvärr. Efter mitt sista inlägg så somnade jag! Var så himla trött och slut i kroppen. Vaknade vid halv 6 och gick ner och dushade eftersom att Emelie Jocke var på väg. Hann städa lite i Marcus rum också innan dom kom. Vid halv 7 klev de in genom dörren. Lagomt förbannade eftersom att ett däck hade låst sig och handbromsen hade visst frysit. Så hela vägen från Coop körde dom med ett låst däck. Emelie var inte glad, haha men dom kom sig fram tillslut iallfall.

Vi börjde dricka och hade grymt kul. Vid 11 så drog vi in till stan och på Olles. Efter det så gick allt bara skit. Inga roliga på Olles och för mycket folk så vi inte fick något bord. Eller vi lyckades klämma oss in på ett hörn, men efter ett toabesök så rymdes inte jag och Emelie längre. Så vi hittade några andra som vi satt oss med ett tag. Vår kväll slutade på Frasses vid 1. Efter lite gnäll och tjaffs. Somnade direkt jag kom hem helt slut.

Imorse så vaknade jag såklart av Emelie och Jocke. Dom lyckas alltid vakna så tidigt och börjar leva om, haha ;) Så vi gick upp vid 11 och fikade rostade mackor. Efter det så har vi inte gjort så mycket. Dom åkte hem och jag och Marcus har sett lite tv osv. Har fått min Alla hjärtans dag present. En söt hjärtask med godis i och ett jätte sött kort. Tack babe!

 Lindt choklad!


 
Min älskling fick kärlekscheckar!


Nu ska vi iväg och skjutsa Tage och Eva på hockeyn. Sedan köpa lite gott till ikväll. Blir bara mys hemma med min älskling! Vad ska ni andra göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha de va ju precis de som hände med min bil också men jag hann på punktering på de också

2009-02-14 @ 15:48:56
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0