MOBILBILDER

Hittade lite gamla bilder på min mobil som jag tänkte dela med er!




Jag, förra sommaren. Innan vi skulle fara och måla hus. Hah, jag var inte glad eftersom att Marcus tyckte jag såg så rolig ut med den hjälmen och ville ta kort på mig. Visst ser jag nöjd ut?



Den tror jag är från min 18-års dag. Hade varit hemma hela dagen och skulle upp och äta tårta. Marcus igen som tar kortet.



Min tatuering när den var nygjord!



I Hemavan förra året. Visst ser det härligt ut?



Jag! Hemavan igen. Det är Marcus som tog kortet, vem annars!



Tavlan jag målade till Marcus. Han fick den i julklapp.



Marcus katt Kurre.



Och det här är Emelie och Jocke förra sommaren. Innan Skellefteåfestivalen. Hemma hos Emelie. Den här bilden får mig då verkligen att längta efter sommaren och värmen! Men det är ju inte så länge kvar tills jag åker till värmen. Exakt en månad kvar nu!



Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Tack! Din var fin den med :)

2009-02-09 @ 16:42:17
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack så hemskt mycket :) Händer idag? ;>

2009-02-09 @ 16:48:49
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0