NÄTSHOPPING

Nu har jag shoppat loss! Hela kalaset gick på 323 kronor! Då var det över 1000 kronor avdragen rabatt eftersom att jag handlade allt på rea. Massor med bikinisar! Knäsockar, trosor, ballerina skor och en skjorta. Ni ska få se några av bikinsarna. Det är samma modell på alla jag har bara köpt olika mönster/färg på dem. Passa på att gå in på Ellos och köp er lite saker nu medans det är rea, hur värt som helst!
 


Så ser modellen ut. Köpte dessa men även med andra mönster. Hur snygga som helst! 25 kr styck!

www.ellos.se




Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :3

Besök min blogg, kissa på den och prenumerera : D'

/ Sannie the pink fuzzy bunny

2009-02-02 @ 22:01:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0