PLUGG

Vilken mupp jag är som väntar med att plugga sista kvällen innan förhöret. Det är inte ett prov, enligt läraren iaf, utan ett läxförhör. Så jag hoppas det kommer vara lite lättare!

Egentligen vill jag bara soooova nu! Efter en tuff träning så är man inte sugen på att plugga. Men när jag kom hem så duschade jag, kletade in färgen i håret och medans jag väntade på att det skulle verka så pluggade jag lite iaf. Måste få in så mycket som möjligt, det värsta är att Scrubs börjar nu och jag kommer nog att fastna i det är jag rädd för!

Men hörreni, vet ni vad som händer imorgon? Jag och min darlig ska ut, Emelie alltså. Ska bli mysigt att bara sitta och ta det lungt, sen dra in till stan på någon fest och lite senare blir det nog olles eller kalles, säkert båda! Blir najs!

Ska även på stan imorgon för att inhandla en present till matilda och något nytt snygg till mig!

Ska plugga vidare nu, vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Umla

Naaaw va söt du är =) pepp på ikväll ;)

2009-02-27 @ 16:19:58
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0