SÖNDAG

Söndag idag, haft en riktigt slapp dag faktiskt. Blev rätt sent igår så jag tog min inte tillbaka till Burträsk. Så jag missade träningen idag, men jag har kört på motionscykeln här istället, samt lite styrka. Har även fikat semlor idag! Sen sett When a stranger calls. Den var ganska bra faktiskt. Jag som vanligtvis inte gillar skräckfilmer för jag blir alltid så rädd. Men idag så såg vi mitt på dagen så då kändes det inte lika farligt, kanske för att det var ljust ute, hah!

Nu så sitter jag och ser Vad blir det för mat. Jag gillar det programmet, haha jag tycker jag att Per Morberg är så grymt undehållande! Han gör som allt till sitt eget och är verkligen inte som alla andra personer som leder matprogram. Sen så gör han lite annorlunda mat också, ser kanske inte alltid så gott ut men för det mesta!



Jag och Marcus ska fara till Burträsk om ett tag. Tänkte sova här men ja kom på att jag har prov imorgon och mitt häfte är tyvärr hemma. Så jag måste hem. Har även bilen och jag vet inte om min pappa ska ha den imorgon.

Vi hörs när ja är hemma!  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0