TACOS

Hemma från fotbollen nu! Det gick riktigt bra faktiskt, Burträsk vann mot Ljusvattnet i finalen. Vi spelade riktigt bra i sista matchen och då kom nästan alla mål också. Det var rätt målsnålt i första matcherna men sista matchen då slapp det. Så det var roligt! När vi skulle hem så hade det snöat grymt mycket så hela bilen var täckt med snö. Marcus skulle försöka få bort lite snö från rutorna. Samtidigt så slog vi på vindrutetorkarna, för vi trodde inte att det hade frysit eftersom att det bara var pudersnö. Det hade den inte heller men en stor klump snö höll fast torkaren. Så tror ni inte att den gick sönder. Så nu har vi bara en fungerade torkare. Hääärligt! På vägen hem snöade det så mycket så vi såg då ingenting. Körde rakt in i plogkanten hah! Men vi kom oss hem iallfall.

Jag och Marcus har nu varit och handlat. Det blir tacos ikväll! Oj så gott! Men tyvärr så var det slut smält ost. Jag är beroende av den. Så grymt god till tacos! Men jag får väl klara mig med allt annat gott istället då. Senare ikväll hade vi tänkt fara till Jocke och duka upp med nå godsaker framför hockeyn. Men då såg vi att hockeyn var nu. Så vi får se någon bra film istället. Det känns konstigt att det är skola imorgon. Jag har som sagt varit sjuk hela förra veckan så det känns som om att vi har lov eller något. I vanliga fall hatar jag söndagar eftersom att dom alltid är så tråkiga och sen har man ångest för att det är skola dagen efter. Men idag känns det inte så, kanske för att jag har haft fullt upp hela dagen och inte hunnit känna efter. Perfekt, hoppas jag inte kommer på att det är söndag!

Nu ska jag se lite hockey! Ha en bra kväll :)




Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

aha snygg ;)

2009-02-08 @ 18:49:26
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0