ÄNTLIGEN FREDAG!

Hej!

Hemma i burträsk nu. Har känts som en jävligt lång dag! Men jag har inte gjort så mycket ändå. Körde bil till skolan imorse iallfall. Hade NK första lektionen. Efter det så for jag och Josefin och tapetserade klart köket på moröhöjden, gick riktigt bra faktist. Svarta tapeter i köket. Jag tycker det blev snyggt! Efter det så for vi tillbaka till skolan och åt lunch.

Sista lektionen hade vi med Anna-Karin där vi pratade om festen imorgon. Vi fixade med alla priser osv. Så det ska bli kul att se hur mycket pengar vi får ihop på det. Vi fick sluta vid kvart över 1. Eftersom att jag hade lovat att vänta på Marcus så kunde jag inte fara hem direkt. Så jag satt på skolan och gjorde igenting, försökte ringa Marcus men han svarade inte. Vid ca halv 3 så ringer han upp och säger att han hade tappat sin mobil under en bil. Han går fordons så dom hade verkstad idag, men iallfall så hittade han den tillslut. Så jag åkte dit och satt och väntade med han och några andra. Dom höll på att tona rutorna på en bil. Det tog en jävla tid! Men jag blev bjuden på en bulle iallfall! Men på tal om bilar, jag vill ha en bil! En snygg en, men man har ju inte råd!

Jag såg en Audi för ett tag sen så var så grymt snygg! Men jag vet inte vad den hette, har försökt hitta den, men icke! En annan som också var grymt snygg och ganska lik den jag såg är den här:



Är helt slut idag! Tror det beror på att jag har tränat 5 dagar i rad nu. Så det blir att ta det lungt ikväll, ska upp tidigt imorgon för att stå på marknaden, sen in till stan för att vara på festen. Phuu! Mycket att göra, men det blir nog trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0