SHOPPING

Jag har feber! Förbannat! Jag visste att det var nått fel med min kropp idag. När jag kom hem så slängde jag mig in i duschen direkt för jag höll på att frysa ihjäl. Hela kroppen var skakis och alldeles öm. Så jag kollade om jag hade feber när jag kom ut ut duschen. Visst var det så! 38,3. Det låter inte som så mycket men jag brukar ha ca 37,2 som vanlig temp. Jag håller på att testa nu också, för jag tror det har blivit värre.

När min syster kom hem så såg hon riktigt risig ut hon med. Så hon kollade om hon hade feber. Visst hade hon det! Sen kom min mamma hem och sa att hon inte kände sig frisk. Så hon testade och hon hade feber hon med! Pappa kom också hem, han hade inte feber men sa att han hade börjat känns sig krasslig. Sen är ju som sagt Marcus sjuk, och Emelie som jag har varit med hela helgen ligger nu i 40 graders feber. Inte konstigt att jag blev sjuk!

Så nu ligger jag och titta på lite kläder osv. Ska börja shoppa lite för Ghana. Det är ju alltid roligt att sitta hemifrån och klicka. Jag brukar ha tur att det mesta passar också.

Letar lite bikinisar. Jag gick in på La Redoutes hemsida. Klickade in mig på badkläder. Där finns det att välja på 2-delat, baddräkt, seperata delar och badkläder för bröstcancer opererade. Hur bra är inte det? Har aldrig sett det förut. Den var riktigt snygg också!




Hittade riktigt snygga. Men alla var så dyra på La Redoutes. Ska kika lite på Ellos istället!



Ni får se sen om jag hittar nått! Puss!

Kommentarer
Postat av: Mozzzizz

Heej! Jättefin blogg! Kika in hos mej, vett ja! Lämna gärna en kommentar! Kram <33

2009-02-02 @ 20:41:03
URL: http://mozzzizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0