HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma! Har haft fullt upp idag och varit lite här och där. Jag vet inte riktigt varför men nu när ja kom hem så började jag känna mig irriterad, och trött och slut. Men det är nästan alltid såhär för mig på torsdagar. Jag blir trött, slut och grinig. Kanske för att torsdagar känns så onödiga, man vill bara att det ska bli fredag! Själva dagen har varit ganska bra ändå. Eller när jag skulle ta kortet imorse så jävlades det. Fick betala dubbelt så mycket som jag skulle ha gjort egentligen och jag fick bara ut 4 kort av det. Men jag hoppas att jag ska slippa betala de här kortet eftersom att jag redan har betala 8 stycken förut när jag egentligen skulle betala för 4. De första kortet kladdades ihop när de skulle skickas. De andra korten blev visst skickade till fel adress, och av dom jag tog nu blev några förstörda. Ni som inte vet så är det visumkort. Vi ska ju nämligen till Ghana. Annars så gick lektionen bra, fick veta att vi har prov nästa torsdag. Hann in på UM och fixade det jag skulle göra. Hunnit fika lite också!

En sak som gör mig på bättre humör är att mamma ska göra sina goda hamburgare till middag! Jag tycker nästan att hemmagjorda hamburgare är godast. De enda jag gillar som man äter ute är hamburgarna på Max. Ett maxmål är det ända jag äter inom hamburgerväg. Och mammas då! Gud så gott det ska bli! Jag som inte har ätit ett riktigt mål mat idag, kanske därför jag känner mig lite trött och grinig.

Har träning ikväll klockan 9. Innan det så ska jag nog köra lite styrka hemma och kanske slå på boxarsäcken lite om jag orkar, vi får se vad som händer!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Josefin

åh sådär va jag också när jag kom hem :O kände mig superirriterad! hmm men de var nog för att det va så kallt idag och det var kallt i mitt hus när jag kom hem

2009-02-12 @ 22:02:41
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: berit cornet

snygg bild bebbe =)

komsi hit å se lite dexter med mej :) sen får du kanske sova här också :)

xoxo (morgan lärde mej att de var typ puss puss, han är gossip girl tönt, tror de hette gossip girl iaf) XOXO snygging :)

2009-02-12 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0