KVÄLLEN

Nu ligger jag äntligen i min säng! Nyduschad och fräsh! Känns skönt. Min irritation har börjat gå ner.. I slutet av träningen så kände jag mig så grymt förbannad och irriterad så jag ville bara ställa mig och skrika och aldrig sluta! Många faktorer vägde in och jag orkar inte berätta allt. Jag hatar den känslan, att vara irriterad. Man vet inte vad man ska ta sig till riktigt, jag vill bara slå på nått, eller kasta det som står närmast eller bara skrika, skrika, skrika! Men ändå gör jag det aldrig, jag sätter mig bara ner och håller käften och allt få gå runt i mitt huvud istället för att komma ut från min käft. Tillslut så lugnar jag ner mig. Nu låter det kanske som om att jag ofta är såhär, men faktiskt inte. Jag är nästan aldrig sur och irriterad. Jag håller mig ofta lugn. När jag blir sur så säger jag aldrig något. Men jag tror jag är såhär för att det är något på väg, brukar alltid bli lite känsligare då! Men det blir ju de flesta så det är ju inget att gråta över.

Som sagt så ligger jag i min sköna säng och väntar på att Scrubs ska börja. Haha, jag skyndade mig att duscha bara för att jag trodde att det började 22.45. Så jag stressade på som ett tok. Men sen när jag kom ner så ser jag på tv:n att det inte alls är Scrubs. Då klickar jag fram tv.nu ännu en gång och ser att det inte början föränn 23.45. Så jag hade sett helt fel, eller kanske tänkt helt fel. Men jag hade ju tur, för jag har hunnit plugga lite nu. Har en NK-labb imorgon. Jag tycker NK är jätte svårt! Eller labbarna iallfall. Men det går nog bra.

Imorrn blir det att fara till min älskling när jag har slutat. Jag vet inte vad vi ska göra imorgon men vi hittar alltid på något. En sak är säker, jag kommer att skratta. Han får mig alltid att skratta. Hur pissigt jag än mår. Tur jag har en som honom som piggar upp när man behöver det. Helgen blir ganska oplanerat. Det enda jag vet är att jag har träning på söndag. Sen ska jag nog vara hos Marcus hela helgen. Längesen jag var där en helg känns det som. Blir perfekt! Bara mysa på!

Vad har ni för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: jennie

fin blogg:) jag ska fira all<3 dag i helgen:)

2009-02-12 @ 23:59:48
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in och säger hej!

2009-02-13 @ 00:13:41
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: Alice

Fyller du år 7 januari? :) I sånna fall fyller vi år på samma dag! ;p. Fin blogg!

2009-02-13 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0