VISA ER

Kul att se att besöksantalet ökar! Jag blir så glad! Men jag undrar vilka ni är och hur ni har hittat till min blogg? Skriv gärna så jag vet vilka ni är, vill också veta vad ni tycker om bloggen. Vad som är bra/dåligt och vad jag kan göra bättre? Det är jätte kul om ni länkar till er egen blogg om ni har en för jag söker efter lite nya bloggar att läsa. Jag kommer även att börja länka bloggar som jag tycker är bra. Om jag hittar någon jag riktigt fastnar för. Så visa vilka ni är kära läsare!


Nu ska jag sätta upp mitt hår. För jag ska iväg en sväng och se A-laget spela mot 94:orna. Jag hade velat spela men eftersom att jag är sjuk så går det ju inte. Min syrra som spelar med 94:orna kan inte heller spela eftersom att hon också är sjuk. Typiskt! Jag hade ju velat möta henne, det har jag ju aldrig gjort. Men det får bli någon annan gång då. Anledningen att ett så ungt lag ska möta ett A-lag är den att 94:orna är med i DM. Dom vann Västerbotten och nu ska dom möta Robertsfors. Då ville dom möta oss för att få känna på ett lite hårdare motstånd. Det ska bli spännande att se vem som vinner! Hah, nog för att jag redan tror jag vet. Kanske ska säga istället att det ska bli spännande att se hur mycket dom förlorar med. Misstolka mig inte, dom är duktiga. Men A-laget är riktigt duktiga. Ni får veta resultatet när jag kommer hem! Tar med mig kameran så ni får se lite bilder!



Nu ska jag tvätta mig lite i ansiktet så jag inte ser helt död ut! Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi när jag är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0