HELGEN

Har just kommit hem från isladan. Vi har varit och åkt skridskor! Jävlar så längesen det var! Men det är så grymt roligt, om man har bra skridskor vill säga. Men det var roligt att göra nått ovanligt nångång.

Gårdagen var iallfall riktigt rolig. Jag och Emelie började med att vara på spa, vi badade och fick massage. Grymt skönt! Ska lägga in bilderna sen. Efter det så for vi till Marcus för att hämta honom. Sen drog vi och åt i bergsbyn. Efter det tillbaka till Marcus och börja dricka. Vi spelade lite GH och lyssnade på musik. Vid 11 tiden kom Emma och hämtade oss och skjutsade in oss till stan. Vi hade tänkt fara på Olles men när vi kom dit så var det bara gammfolk utanför. Så vi bestämde oss för att fara på station och se om vi fick oss in där istället. Det fick vi, så vi var där ett tag. Träffade rätt många som jag kände faktiskt. Men annars så var det inte roligt alls. Musiken är för hög så om man vill bara sitta och prata ett tag så måste man skrika. Sen fanns det nästan ingenstans att sitta heller. Efter ca 1 timme på station så drog vi tillbaka till Olles. Då var det mycket folk där. Och många som man kände så det var riktigt kul. Där vi 2 så stängde Olles så vi drog iväg hemåt igen. Blev nattmat hos Macke. Pizza! Sen somnade jag direkt jag la mig i sängen. Idag så gick vi upp vid 1 åt mat och sen tillbaka till Burträsk. Såg AIK som förresten inte var bra alls. Beställde pizza och sen for vi och åkte skridskor som sagt var! Men ni får bilder sen. Har inte lagt in dom än.

Nu ska jag och Marcus se nån film tror jag. Så ha en bra Lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0