SJUK

Vaknade vid 12, jag hade ställt klockan eftersom att jag hade träning klockan 1. Blev ingen träning, redan igårkväll så kände jag att det var nått fel, hade ont i halsen, huvudet och i kroppen. Imorse när jag vaknade kändes det likadant, så jag skrev ett sms till Emelie att jag inte skulle träna, fick tillbaka att hon hade vaknat med feber och ont i halsen, så båda har nu blivit sjuka, måste ha smittat varandra igår, men jag tror jag har blivit smittad av Marcus som har varit sjuk ett tag nu. Så det var lite synd. Jag ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse, låg och drog mig i en och en halv timme, men min älskling kom med frukost åt mig! Tack Babe!

Nu har jag iallafall fått mig upp, ska försöka dra mig till konsum, för jag och Emelie ska färga håret, jag klippte ju henne igår så hon ville färga sitt hår också, jag hade också tänkt kolla om nån ny färg. Kanske nån ljustbrun, mellanbrun, får se.
Ska se lite tv nu med min älskling innan Emelie och Jocke kommer!

Några bilder från Ikea!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0