SKOLAN BÖRJAR OM

Om man bortser från att jag har färgat Emelie hår så har jag legat i sängen mest hela dagen. Marcus har fått tagit hand om mig! Har varit så trött och slut, fått kämpa för att inte somna för tidigt så att jag inte kan somna ikväll.
Marcus for hem klockan 7 så efter det så var jag tvungen att färga mitt hår och duscha. Sen la jag mig i sängen direkt igen eftersom att jag hade en läxa i religion som skulle vara klar under livet, så nu har jag legat och gjort den. Jag vet inte om det blev så bra, jag kände mig inte så pigg på att göra nån läxa om man säger så. Men det blev gjort iallafall.
Imorrn börjar ju som sagt skolan om, jag ska ändå vara nöjd för att jag fick ett ganska bra shema faktiskt. Några lektioner strykna, och ett frågetecken, ser inte ens vad som står där, ska höra imorrn om vi har den de lektionerna, annars blir det en ledigt torsdag!



Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av Gossip Girl, var grymt längesen, så det känns bra. Sen blir det att försöka sova, så godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0