MYSKVÄLL

Jag tycker det är konstigt att ena stunden kan allt kännas världelös och helt plötsligt så känns allt bra igen. Jag har lite upp och ner perioder. Jag börjar fundera på om det kanske är mina p-piller som spökar. Eller bara det att det är måndag som allt känns lite extra jobbigt? Eller så kanske det är för att det är dagarna före och då brukar mina hormoner vara lite upp och ner. Men en sak hoppas jag då, att jag kommer att kunna somna tidigt ikväll, för jag ska jobba imorrn.
Jag gillar varken måndagar eller tisdagar, troligtvis för att det är början på veckan. Plus att dom kvällarna har jag aldrig nått att göra. Eller på måndagar har jag träning, men nu när jag är sjuk så gör jag ingenting. Onsdag känns bara bra för då har jag inte långt kvar av veckan och det är inte mycket jobbigt kvar av den heller. Torsdag känns sådär, lite ovärd dag, som sista före helg men den känns ändå dryg på nått sätt. Ungefär som tisdagen. Fredag och lördag är bara underbara, för då gör man ju oftas nått som man vill + att man får sova länge!
Men jag har lovat mig själv att försöka njuta av varje dag, även om jag inte gillar den dagen.

Nu sitter jag och njuter av att ha duschat och bara sitter och myser i soffan. Har haft lite av en tv kväll med mamma. Sett lite handboll och nu sitter vi och ser Idrottsgalan. Det var just om en kille som var med om en olycka för några år sedan. Han blev överkörd av ett tåg och överlevde! Dels på grund utav att han var simmare så han hjärta orkade pumpa. Han förlorade sina ben och en arm. Ändå så fortsatte han att simma och nu var han med i Idrottsgalan. Alla applåderade åt honom jätte länge. Men det förstår jag. Att vara simmare och så pass duktig och sen vara med om en sån olycka kan inte vara lätt. Kan inte vara lätt att vara med om det överhuvudtaget. Att han tog sig tillbaka är riktigt jävla starkt alltså! Jag blev nästan tårögd. Han är en riktig förebild. 
Annars så har det varit väldigt underhållade att se idrottsgalan. Björn gustavsson var ju också med. 
Nu kom även pappa hem och jag frågade om han kunde göra lite varmt vatten med honung i, det kanske lenar halsen lite. För nu hostar jag så det känns som om att jag ska spy. Han skulle iaf fixa det åt mig, för han skulle ändå dricka te. Tack pappa!

Har samtidigt suttit och tittat på lite bikinis, och solglasögon! Ska ju nämligen till Ghana och det kanske är dagt att börja shoppa lite sådana saker?

Allt från Hm.

  
  

 

Blir att se Scrubs kl 11 sen ska jag väl försöka somna. Jobbar ju som sagt imorgon.
Så godnatt om jag inte skriver något mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0