HEMMA

Då var man hemma efter en hel vecka i Lövånger. Jobbat på som aldrig förr och tjänat pengar som aldrig förr. Nu är det bara en vecka kvar sen kan jag lämna det där jobbet bakom mig, skönt! Veckan har varit både bra och dålig. Drog in till stan i onsdags för att träffa lite folk och dricka lite. Det slutade med att jag och Marcus hamnade på Olles, där det inte var mycket folk alls! (Alla var på Station). Jag fick dock åka i en kundvagn och det var nog höjdpunkten på hela kvällen.

Jag har gul färg lite här och där på kroppen som kommer att få nötas bort eftersom att jag inte orkar tvätta kroppen med lacknafta längre, Jag har ont i huvudet på grund av lukten från lacknaftan. Jag har myggbett, och andra sorts bett på kroppen men ändå mår jag rätt bra.

Ikväll vet jag inte vad som händer, har blivit erbjuden att fara tillbaka till Lövånger för att festa, men jag hoppas att det blir badtunna i Lövånger imorrn istället så jag ska nog spara mig till det. Imorgon drar jag även till Åsele tidigt på morgonen för att gå på marknaden där, så det blir nog trevligt.

Nu ska jag fixa lite med håret sen spackla på lite smink, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda,

Cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0