TORSDAG

Godmorgon!

Har varit vaken sen klockan 10¨då jag vaknade av att Linnea ringde. Hon sa att våran hund var ute vid kajen och sprang lös. Så hon trodde att han hade smitit. Jag ringde min käre far men hunden var hos han. Han hade bara varit borta ett tag men sedan kommit tillbaka igen, så det var ingen fara.

Jag gick upp och fixade lite i min resväska. Tog lite bilder på det jag köpte igår också, så ni ska få se. Det blev rätt mycket ändå. Efter det så gjorde jag frukost åt mig och Marcus, eftersom att han sover mycket längre än jag. Så jag gjorde lite ägg, korv, mackor och annat gott! Han blev då glad iallafall.

Jag sa igår att det skulle bli badhuset idag. Men nu vet jag inte hur det blir. För jag får inte tag i varken Emelie eller Jocke. Och Marcus vill inte fara med mig själv eftersom att han inte vill basta ensam. Så jag vet inte hur det blir. Jag hade bara velat fara och simma lite och bubbla ett tag. Hade varit hur skönt som helst.

Ikväll blir det att göra mat själva, eftersom att mamma och pappa blev bortbjudna. Så det blir kebab. Sen hoppas jag att vi kan fara och se hockeyn också. Men vi får väl se. Jag har fortfarande ont i halsen och snorig som få så det blir ingen träning ikväll heller.



En bok såklart! Bra att ha något att läsa på t.ex bussen ner till Sthlm.




Nya gladiatorsandaler. Snygga och sköna!



Lite smått och gott som behövs.



Håret kommer att ta stryk i solen.



Ansiktet behöver också tas hand om.



Fick lite resegodis av min älskling. I ett påskägg, haha! Tack sötnos!



En snygg randig t-shirt. Från Hm. Om ni undrar vad fläcken är, så råkade jag spilla lite vatten!



Min resväska börjar bli full nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0