APU IDAG

Hej alla läsare!

Hur är det med er idag?

Jag känner mig faktiskt rätt så pigg. Lyckades somna ganska tidigt igår så jag har fått mig en god natts sömn! Kände verkligen hur pigg jag var imorse. Jag har däremot blivit rätt så förkyld. Lite ont i huvet och nyser, hostar och håller på. Jag är hemma på lunch nu. Har som sagt APU idag. Är och målar på samma dagis som förut. Jag känner mig så risigt eftersom mina målarbyxor är på skolan och jag glömmer ta med dom hela tiden. Jag måste gå i mjukiskläder som jag har använt när jag målat hemma osv. Så de är rätt mycket färg på dem. Så om ni ser mig ute på byn eller nått i dessa kläder så förstår ni varför, hah!

Jag fick faktiskt många snälla kommentarer om mitt hår igår. Även idag av Jörgen som jag jobbar med. Jag tror orden han använde var "stiligt", hah det var nått nytt som jag inte har fått höra. Håret känns riktigt bra, dock är det lite ivägen när jag jobbar. Jag vill ju inte få en massa färg i håret. Så jag stoppar det innanför tröjan, hah. Ida jobbar även med mig idag. Kul att jobba två faktiskt.

Men nu ska jag äta min sallad och mina ägg! Gott! Ha en bra dag!



Fetaost i sallad måste ju vara det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0