DAGEN

Vilken skön dag! Har varit ledig som sagt så det blev en liten sovmorgon. For upp och mötte Macke vid halv 12. Det var tänkt att vi skulle äta lunch på skolan men det var blodpudding så det blev inget av. Han gillar nämligen inte det. Vi träffade Robin sen åkte vi in till stan för att köpa ett par trumpinnar som min pappa skulle ha. Sen hade Marcus en kupong hos Korvgubben. Två för en. Så det blev att vi åkte dit och åt lunch istället. Glamoröst. Aldrig mer säger jag. Usch så äckligt det var. Jag har märkt att jag bara gillar hamburgare på Max. Men dom har också blivit äckligare, vad händer? Det ska vara hemmagjorda hamburgare!



Efter det så hämtade jag upp Emelie som hade varit på stan. For och lämnade Marcus på hans Apu och sen drog vi hem. En sväng förbi tandläkare för att boka en ny tid till Emelie onda tand som ska dras ut, huvva!

Nu sitter jag och har just ätit en apelsin. Har väldig lite att göra känner jag. Synd att det blåser så förbannat ute, man får bara ont i huvudet av det. Ikväll har vi iallfall träning. Eller kväll, klockan 6. Det blir skönt, då får jag röra lite på mig blir så rastlös annars.

På söndag ska jag som sagt förlänga mitt hår. Har även bokat in en tid för att fylla i min tatuering. Två flugor i en smäll! När jag ändå ska till Luleå varför inte svänga förbi Piteå också. Annars kommer jag aldrig att orka dra mig dit för att fylla i den. Förresten, helt seriöst, nån som har en GPS jag kan låna? Jag kommer fan inte hitta dit, haha jag är sämst på sånt!

Kommentarer
Postat av: Lindaa

FY DIG!

mitt jobb har godaste maten! :@

2009-05-18 @ 20:41:43
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0