LÖRDAG

Hade riktigt trevligt igår! Började hos Marcus med han, Robin och Anton. Sen drog vi vidare till Bergsbyn. Träffande Vickan där och det var riktigt ball, längesen man umgicks med henne. Vi åkte in till stan vid 11. Lite dåligt med folk på Balzac när vi kom, men senare så blev det riktigt mycket. Träffade Lisa! Haha, vi pratade lite om vår vandring i skogen och lite andra gamla minnen. Blev några svängar på dansgolvet också innan E-type började spela. Måste säga att han är verkligen inte bra på att sjunga live. Men det är ju bra musik att dansa till, så vi höll på att svättas ihjäl efter ca 3 låtar så vi gick och köpte nått att dricka ist. Sen orkade vi oss inte in i folkmassan igen, hah! Vi drog vidare till Olles, satt där och snackade lite innan vi for till Frasses för att Anton skulle ha mat. Jag sov där ett tag som jag alltid gör, hah sen så valde dom att skita i maten för det var så lång kö. Det blev krysset istället. Kom hem och värmde pizza, hur gott som helst. Sen somnade jag direkt!



Var rätt pigg imorse när jag vaknade så vi har sett lite film. Sen fick jag nått ryck och började städa. Tror jag ska ner och cykla lite. Blir sedan goo middag, vet inte vad vi ska göra än men nått gott blir det.

Imorrn förresten, seriestart! Kom och se oss på Norrvalla mot Clemensnäs klockan 5, vi behöver lite stöd och hejjarop, haha iallafall jag! :)

Nu ska jag städa lite till, ha en bra lördag, puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Hur kul som helst att få ta igen lite, länge sen vi umgicks :) Balzac var trevligt, olles med!

2009-05-17 @ 23:49:00
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0