MÅNDAG

Igår orkade jag inte skriva nått så jag sket i det. Men vi vann iallfall mot Clemensnäs med 3-1, jävlar så skönt! En bra start på serien.

Idag har jag varit på skolan som vanligt. Har haft två prov. Ett oförberett i religion om Buddism. Jag gjorde då så gott jag kunde, men det känns som om att det gick ganska bra faktiskt. Andra provet var i måleri. 140 frågor om olika kurser vi har haft. Men det gick nog ganska bra det också faktiskt.

Nu har jag just kommit hem. Sitter och äter lite godis som blev kvar sen helgen, känner att jag var värd det! Ikväll har jag fotbollsträning sen får vi se vad som händer.

Jag längtar redan till helgen! Hårfölängning på söndag, ska bli spännande att se hur det blir!

Nu ska jag se lite tv eller liknande, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0