NATURAL

Nu ska jag nog ta och lägga mig och se någon bra serie eller nått innan jag somnar. Ska upp imorrn och jobba faktiskt. Men bara ett tag, ska endast spackla på några väggar. Måste vänta tills det torkar innan jag sätter upp tapeten såklart. Efter det är gjort så bär det av till Skellefteå. Ska gå på stan en sväng och kika lite, kanske förbi skolan och måla på stolen ett till varv. På kvällen blir det nog att jag hamnar hos Marcus, får se vad vi hittar på! 

Jag har hört att det ska vli grymt väder i helgen! Hade egentligen tänkt jobba men är det riktigt bra väder så vill jag ju vara ute. Måste nog också fara på min systers konfirmation, höra henne sjunga lite. Så vi får se hur mycket jobb det blir. Annars så blir det att jobba på kvällarna i veckan, men ja tror inte att det där ska ta så lång tid. Jag ska ta lite före och efter bilder hade jag tänkt så att ni får se hur snyggt det bli när jag är klar! Jag ska tapetsera om ett kök om jag inte har sagt det, hah!

Sov så gott, skriver imorgon!




Kameran var riktigt bra faktiskt. Kostade bara ca 1500:- om någon är sugen på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0