JORDGUBBAR

Finns det något bättre än jordgubbar? Skulle inte tro det! Sitter och dricker en smotie gjord av jordgubbar, naturell yoghurt och banan. Jätte gott! Testa vet ja :)







Träningen gick bra. Men jag har börjat få så grymt ont i fotlederna. Inte direkt när jag börjar springa med efter ett tag. I slutet av träningen kom det idag. Förra matchen så tejpade jag runt foten för att kunna spela. Jag vet inte vad det är. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt.

Blir en tidig kväll då jag jobbar imorgon. Känner mig trött och slut så jag ska nog snart lägga mig. Blir nog lite tv eller liknande innan jag ska sova. Ska försöka plugga lite också.

Skriver sen!

Kommentarer
Postat av: mia

Ja, varför inte, det låter gott!

2009-05-25 @ 22:57:01
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0