TRÄNING

Håller just på att färga min syrras hår. Blir lite ljusa slingor och lite mörkare. Får hoppas på att det blir bra! Har även hunnit måla köksluckorna klart här hemma. Nu har mamma kommit på att jag ska måla ännu mer i köket, men det går  nog bra.
Är helt slut i kroppen efter att ha jobbat en hel dag, man blir verkligen helt slut. Får se hur det går att träna ikväll då, benen kommer inte att palla! Haha, men tur jag får vila imorrn iallafall.

Förresten, nån som ska på Balzac fredag? Köper man stadsfesten biljetter och kan visa upp dom när man går in på fredag så får man tydligen gå in gratis. Det är ju värt! Jag har då köpt nu iallfall medans det inte är så dyrt.

Märkte just att jag har hållit på med det här inlägget i minst en halvtimme, haha fastnade i massa saker! Men nu ska jag sluta skriva, dags att klä om till träningskläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0