FOTBOLL OCH STUDENTEN

Hemma från allt som har med fotboll att göra. Det var skönt att träna, synd bara att gräsplanen inte var riktigt jämn, hah men då spelade vi ju på parkeringen också! Blev bjudna på gooda mackor på mötet också som förövrigt gick bra. Nu har vi första seriematchen nu på söndag på Norrvalla mot Clemensnäs. Vilken tid den ska vara är inte riktigt bestämt än lät det som. Jag hoppas verkligen att vi vinner, skulle vara skönt att börja med en vinst.

Nog pratat om fotboll. Ska sätta mig och fixa till mitt ekonomiarbete så att jag kan skicka in det. Skönt att få det gjort! Sen är det bara ett stort prov kvar! Och en liten samhällsuppgift. Men efter det är de inte mycket mer!

Har mycket att se fram emot nu känner jag!

Hårförlänging
Eventuell klasstatuering
Eventuellt balen
Studentveckan!
Studenten!


Nu måste jag sätta ingång med massa arbeten, puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0