BALFRISYRER

Vilken värme det är ute alltså! Riktigt skönt att träna i shorts och t-shirt utan att behöva frysa! Träningen gick bara bra. Kom hem för ca 1 timme sen. Har kört lite mage sen ätit lite mat. Nu sitter jag och se lite tv. Ska snart gå och duscha men jag är så slut i benen så jag vill helst inte ställa mig upp!

Jag har suttit och kikat lite på bal frisyrer. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för frisyr. Hittade många snygga, här är några








Hur snygga som helst! Lite svåra att jag göra kanske. Vi får se vad det blir!

Nu ska jag se lite tv, göra en läxa och sen sova. APU imorrn! Känns jobbigt, jag är så trött! Kommer säkert vara lika trött imorgon om jag känner mig själv rätt. Men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0