DEN ÄR PERFEKT






Då var man hemma hos Marcus igen. Jag hittade en julklapp! Jag som hade tänkt försöka köpa åt alla idag, men jag hittade verkligen ingenting. Så det blev bara till min lillasyster, och den julklappen är verkligen perfekt. När jag såg den visste jag direkt att det var det jag skulle köpa, även fast den var svindyr. Men det är hon värd!

Köpte lite småsaker åt mig istället, hårband och liknande. Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska komma hem. Vi får se vad vi hittar på ikväll, jag har lust att göra något kul. Men det finns inte så mycket att göra i Skellefteå. Bio skulle jag kunna tänka mig men det beror på om det går någon bra film. Bowla? Fast det är bara kul när det är på helgerna, typ discobowling eller vad det heter. När det är musik till osv.

Så vi får se vad som händer. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0