HARD WORK, WORK

Även idag är jag helt slut i både huvudet och kroppen. Det tar på en att sitta och tänka intensivt hela dagarna. Ni som inte har haft ett jobb där man konstant svarar i telefon förstår mig säkert inte, men ni andra tror jag förstår exakt vad jag menar.

Men annars så har det gått bra idag. Har typ världens roligaste arbetskamrater så det gör ju det hela lite roligare! Just nu taggar jag inför morgondagen. Efter jobbet så drar nästan alla ur vår utbildningsgrupp till Evelyn. Det blir att äta pizza och dricka lite. Vid 9 tiden drar vi till Olles. Där även alla andra som jobbar på 3 kommer att vara. Jag tror det kommer att bli grymt kul! Man får lära känna alla lite bättre utanför jobbet. Dock tror jag inte att det kommer att bli så sent eftersom att vi jobbar på torsdag också. Tur vi bara skulle sitta och lyssna då och inte ta samtal!






Ikväll så står det Afro dans på shemat. Jag hade glömt ta ut pengar så jag trodde inte att jag skulle kunna fara men då kom gulliga Eva upp och hade skrapat ihop lite kontanter. Många 1kronor och 5kronor, hih. Men tack! Känns så skönt att få röra på sig.

Har även fått shemat för December. Jag kan säga att jag har riktigt sköna dagar! Så det känns bra med en mjukstart.

Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0