DÅ VAR VI KLARA

Då var jag klar med Emelie förlängning. Tyvärr så glömde jag helt bort att ta bilder, jag vet inte, jag tänkte inte ens på det. Men hon blev iallafall hur snygg som helst! Och färgen var perfekt. Imorrn ska vi färga hennes utväxt också, och sen skulle jag visst lägga in lite slingor i Malins hår. Det blir nog bra.

Haha, ska bli kul att höra imorgon om Emelie har kunnat sova något inatt. Eftersom att man är väldigt öm i hårbotten efter en förlängning. Men det brukar gå över efter några dagar.

Nu måste jag in och titta hur det går för AIK. Jag hoppas verkligen att dom leder. Sen ska jag ringa Marcus och informera han om lite saker angående Halloween. Ska även se Desperate Housewives.

Sen blir det nog godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan. Detta är Tina Tafvelin. Tänkte bara höra om du skulle vilja göra en hårförlänning på mig när mitt hår har vuxit lite mer? :P

2009-10-30 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0