DET GICK BRA

Då var jag hemma hos Marcus igen. Jag kan säga att det kändes som om att intervjun gick bra men man vet ju aldrig! Jag skulle iallafall få veta i slutet av veckan om jag kommer att få jobbet eller inte.

Jag har även hunnit vara på Ica maxi och köpa lite saker. Jag orkade inte fara in till stan för jag hade inga parkeringspengar. Ikväll slutar inte Marcus förän klockan 10. Usch, vad ska jag göra hela kvällen? Det blir väl det vanliga, träna och sen tv:n.

Annars så längtar jag till på fredag. Då blir det Halloween fest! Hoppas bara att Marcus, Anton och Robin tar tag i att hitta nått att klä ut sig till. ALLA måste vara utklädda! Så är det bara!

Nu ska jag se Hells kitchen och vänta på middagen. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du sökt för jobb? =)

2009-10-26 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0