HÄRLIG DAG

Vilken grym dag jag har haft! Åkte in till stan vid halv 1 tiden med min älskling som skulle fara och jobba. Sen mötte jag upp Sandra för att gå och fika på Waynes. Vi satt säkert i 2 timmar och pratade. Jätte mysigt! Efter det så gick vi lite på stan för att kika lite. Sen gick vi förbi Friskvårds för att fixa Sandras kort, då bestämde vi oss för att träna lite. Så vi for hem till Sandra och hämtade kläder och kollade upp om det fanns något pass som vi kunde gå på. Så det blev ett Core pass på 40 min. Riktigt roligt, men grymt jobbigt!

Efter det gick vi och kikade lite till på stan. Letade en jacka åt Marcus, och sen skulle vi byta en jacka som Sandra hade köpt. Jag provade lite jackor jag med eftersom att jag verkligen behöver en varmare jacka. Jag lyckades hitta en som jag verkligen ville ha, så den fick följa med hem. Även fast den kostade 999:- ! Men det var den värd, hur snygg och skön som helst! Sen hittade vi även en jacka åt Marcus som var riktigt snygg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0